31 Ekim 2012 Çarşamba

2012 KPSS Ortaöğretim Tercih İşlemleri

ÖSYM‘nin 2012 yılında düzenlediği 2012 KPSS Ortaöğretim Sınavı geçtiğimiz aylar içerisinde yapılmıştı. ÖSYM 2012 KPSS Ortaöğretim Sınavı‘nın sonucu da kısa bir süre önce açıklamıştı. ÖSYM‘nin düzenlediği lise düzeyindeki KPSS Ortaöğretim Sınavı‘ndan yeterli puan alan adayları sınav sonuçlarının açıklanmasıyla birlikte tercih heyecanı sardı. ÖSYM tercih işlemlerini bekleyen adaylar için 2012 KPSS Ortaöğretim Tercih İşlemleri‘nin yapılacağı tarihi açıkladı. 

ÖSYM yaptığı açıklamayla 2012 KPSS Ortaöğretim Tercih İşlemleri‘nin 19-28 Kasım 2012 tarihleri arasında yapılacağını belirtti. 2012 KPSS Ortaöğretim Sınavı‘na girerek yeterli puan alarak 2012 KPSS Ortaöğretim Tercih İşlemleri yapacak olan bütün arkadaşlara bu sayfadaki yorumlarda merak ettikleri konularda yardımcı olmaya çalışacağız. 2012 KPSS Ortaöğretim Tercih İşlemleri sonunda ÖSYM tarafından bir yere yerleştirilecek olan bütün arkadaşlarımıza şimdiden yeni görevlerinde başarılar diliyoruz. Hepsinin vatanımıza faydalı olmasını temenni ediyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder