14 Şubat 2013 Perşembe

Şırnak'ta Tablet Bilgisayarlı Eğitim Dönemi Başladı

Şırnak'ta Milli Eğitim Bakanlığı'nın Fatih Projesi kapsamında öğrencilere tablet bilgisayar dağıtımına başlandı. Şırnak Cumhuriyet Anadolu Lisesi'nde düzenlenen tablet bilgisayar dağıtım törenine Vali Vahdettin Özkan, Vali Yardımcısı Deniz Zeyrek, İl Milli Eğitim Müdürü Yüksel Arslan, öğretmen ve öğrenciler katıldı. Şırnak Fatih Projesi Koordinatörü İsmail Bayrak, akıllı tahta üzerinde projeSİ hakkında Vali Özkan'a bilgi vererek Şırnak genelinde 16 pilot okulda, 400 akıllı tahta kurularak 54 öğretmene ve 142 öğrenciye tablet bilgisayar dağıtıldığını belirtti. Vali Özkan, daha sonra geçtiği sınıflarda öğrencilere tablet bilgisayar dağıtırak, sohbet etti. Vali Özkan, "Eğitim hizmetlerini iyileştirilmesi yönünde ulusal düzeyde ve yapılan çalışmalar takdire şayan.

Belki kalkınma ekonomik sosyal kültürel anlamındaki toplumun lokomotifini eğitim görür. Eğitimin özelikle dezavantajlı durumda özelikle daha da iyileştirilmesi açık alanlara destek vererek götürülmesi çok daha anlamlı. Bölgemizde de eğitim göstergeleri öncelikle ulusal ortalamalarda, daha sonra dünya standartlarına çıkarma yönündeki eğitim seviyelerini, ulusal kalkınma planlarında stratejik planlarımızda ifadesini bulmuş durumda. Bu sadece yazılı halde hedef koyma değil, aynı zamanda stratejik hedeflerimizi besleyecek projeler ile bir tahakkuk getirmesidir. Bu projelerden birisi de dünya standartlarını yakalamaya yönelik hem öğretmenlerimiz hem de öğrencilerimiz hem de yöremizin bütününe yönelik eğitim hizmetlerini etkinleştirme yönündeki projelerimizden birisi de Fatih Projesi. Bu vesile ile bakanlığımıza, emeği geçen bütün öğretmen arkadaşlara ve katkısı olan arkadaşlara teşşekür ediyorum" dedi. Tablet bilgisayar alan öğrencilerde, mutlu olduklarını belirtilerek, tabletler sayesinde teknolojiyi daha iyi takip edeceklerini dile getirdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder