26 Ekim 2012 Cuma

Açıköğretim Elektrik Enerjisi Üretim,İletim ve Dağıtımı Programı Kitapçık ve Ders Kodları


Aöf Açıköğretim, Açıköğretim Elektrik Enerjisi Üretim,İletim ve Dağıtımı  Programı, Açıköğretim Elektrik Enerjisi Üretim,İletim ve Dağıtımı Programı Kitapçık Kodları, Açıköğretim Elektrik Enerjisi Üretim,İletim ve Dağıtımı Ders Kodları hakkındaki ayrıntılı bilgi yazımızdadır.

Açıköğretim Elektrik Enerjisi Üretim,İletim ve Dağıtımı Programı‘ da AÖF‘nin diğer üniversitelerde olmayan bir bölümü olarak karşımıza çıkmaktadır.Bilindiği gibi ülkemizin nüfusu hızla artmakta ve bu nüfus daha çok enerjiye ihtiyaç duymaktadır. Bu enerjilerin basında ise elektrik enerjisi gelmektedir.
Elektrik enerjisi ise kalifiyeli elemanlara ihtiyaç duyulan bir alan olarak karşımıza çıkmaktadır. Elektrik mühendisliği bölümlerin var olduğu ülkemizde daha çok alansal olarak AÖF‘nin Elektrik Enerjisi Üretim,İletim ve Dağıtımı vardır.

Bu bölümden mezun olan kişiler Elektrik alanındaki uzman kişiler olarak hayata kazandırılır.
Elektrik Enerjisi Üretim,İletim ve Dağıtımı Programı‘ndan mezun olan öğrenciler Elektrik dağıtım firmalarında teknisyen veya mühendis yardımcısı olarak çalışabildikleri gibi bu alanda çalışan firmalarda da uzman yardımcısı, mühendis yardımcısı gibi ünvanlarla iş bulabilmektedirler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder